Sunday, December 23, 2012

Hizli bir özet!

Bu blogu acarken bol bol yazmak istemistim fakat kosturmacada bir turlu firsat bulamadim, buldugumda da icimden yazmak gelmedi bir turlu.


Neyse kaldigim yerden anlatmaya devam edecegim ki kimse birsey kacirmis olmasin.

Ingiltere vizesini aldiktan sonra Norvec'e tasindim, basimdan basta bir tomar is gecti ama onlar bu blogun konusu degil. Norvec'te ilk 2 gun RR tarafindan bize karsilama etkinligi yapildi. Bu iki gun icinde hem diger yeni baslayanlari tanimis olduk, hem de sirketi, yoneticileri. 

Sirket hakkinda epey bilgi aldik, yasayacagimiz sehir Ålesund hakkinda bilgi aldik. Gecen sene ise baslayan trainee'lerle tanistik. 

Epey keyifli iki gunun ardindan herkes, kendi calisacaklari fabrikalara ucuncu gun gectiler. Ben basta da anlattigim uzere Ulsteinvik isimli bir ada da bulunan RR'un Propulsion bolumunde calisacaktim. Iste ilk gun, ki benden baska 3 trainee daha vardi, birlikte bizim yoneticiyle tanistik. Fabrikannin sunumu yapildi, ardindan fabrikada dolasip, ortami gorduk. 

Benimilk isim "Yeni urun tanitim" uzerine oalcakti. Sirketin uzerinde calsitigi yeni urun ile calisacaktim. Gercekten guzel olacakti. Oldu da! :) Ama bu baska bir yaziya..

Ulsteinvik'te 3 gun calistiktan  sonra Ilgiltere'ye Derby'ye sirketin ana merkezine dogru yola ciktik. Orada 3 gun boyunca muazzam bir sekilde karsilandik. Uc gun boyunca cesitli aktivitelere katilip, sirket hakkinda epey birsey ogrenip, ustune de epey bir "networking" yapip, bircok kisi ile tasinip, geri donduk.

Bu sene RR'de ise baslayan trainee sayisi 300 civarindaydi. Buradan sizde ne kadar cok firsat oldugunu gorebilirsiniz.

Su anda Ulsteincik'te ki ilk projemi bitirdim ve yeni projem icin Brattvåg/Ålesund/Norvec'te yilbasindan sonra ise baslayacagim.

Asagida Derby'de ki Induction Day'den birkac resim var.


Dunyanin diger ucundan diger trainee'lerle..

Lego :)

Etkinliklerden birine hazirlanirken, sinif arkadasim Kushal'la..
Etkinlikte o garip banklari biz yaptik.. :)
 
Nordic Graduates in Derby





0 Yorum:

Post a Comment