Monday, August 6, 2012

Trainee Program Başlıyor!

Eylül ayının başında Norveç'te Rolls Royce Marine'de üretim mühendisi trainee'si olarak ise başlayacağım. Çalışacağım pozisyonun orjinal adı, Professional Excellence Graduate Program - Manufacturing Engineer Graduate Trainee. Bu benim uzun zamandır hayalini kurduğum bir işti ve başta olmadı diye hayal kırıklığına uğrasam da, sonunda  işe kabul aldım. Bu işe kabul alana kadar yaşadığım süreci daha önce diğer bloğumda paylaşmıştım. Bu bloğa yukarıda ki linklerden ulaşılabilir (İsveç'te Yaşam). Her ne kadar o yazılarıda bu bloğa taşıyacak olsam da, bu bloğu açmamın birkaç sebebi var. Bunları sıralamak gerekirse,

  • Rolls Royce Marine'de başlayacağım trainee işinde olup biteni paylaşmak,
  • Diğer insanlara yapılamaz diye düşündükleri şeylerin yapılabileceği konusunda  ilham kaynağı olmak,
  • Bu konularda internette çok az bulunan Türkçe sitelere yeni birini eklemek,
  • Ayrıca kendim içinde online bir günlük tutmuş olmak.

0 Yorum:

Post a Comment